diskuteraomallt

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Virkning!

Av diskuteraomallt - 20 april 2014 21:43

Inväntar virkgarn och jag hoppas att det kommer till veckan.

Det ska virkas cafégardiner till köket denna gång. Förstorade

upp mönstret idag, så det ska bli enklare att se på diagrammet

va som ska göras.


Foto: Detta ska det bli när virkningen kommer igång. :)


Det är detta mönster som det så småningom ska bli avkopplingstid för mig. Älskar

att handarbeta, det är tack vara min gammelmormor att jag har blivit så bra

på att virka, hon lärde mig grunderna hur man virkar när jag var liten, mönster lärde

jag mig lite senare. Så nu inväntar jag vardag och att paketet med garnet

anländer till mig =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diskuteraomallt - 10 april 2014 14:16

http://www.dn.se/livsstil/reportage/brostoperationen-stal-deras-liv/#Scen_1     För snart fyra år sedan.   Kollade på detta med att Christina Hedlund ville göra en bröstförstorning och att det skulle göras i Polen. Detta blev visat bå...

Av diskuteraomallt - 9 april 2014 11:28

Har nästan alltid haft problem med detta med att hålla vikten. Men nu slutade det med att jag fick diabetes och då var jag bara tvungen att ta tag i detta ordentligt och seriöst.   En riktig godis råtta har jag varit, men det är slut med det ...

Av diskuteraomallt - 27 mars 2014 17:59

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/larares-oformaga-ger-samre-elever_3406490.svd   På ett sett känns detta bra att läsa och då menar jag inte att det är positivt, men här lyfts det fram att lärarna kan va den bidragande orsaken till att det gå...

Av diskuteraomallt - 27 mars 2014 17:41

Stress är verkligen nåt som kan arta sig på olika vis. Kroppsligt kan det slå ut en människa totalt. Allt från att få tryck i bröstet till att man inte orkar byta en glödlampa ens. Det låter helt vansinnigt att man inte ens orkar det, men krop...

Av diskuteraomallt - 24 mars 2014 14:33

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/alliansen-vill-ha-betyg-fran-fyran_3392994.svd   Varför inte???? Det kan va bra för barnen att ha det med sig så tidigt som möjligt är min åsikt. Jag  vet att det har vart en veldig prat om för eller emot me...

Ovido - Quiz & Flashcards